Garanti Koşulları
Satın Aldığım Ürünlerin Garantisi Var mı?
Sattığımız ürünler için her markanın, ithalatçının yada dağıtıcının kendi garanti koşulları geçerlidir. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası ile birlikte, garanti belgesinde ya da kullanım kılavuzunda bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. [email protected] adresine e-posta atarak veya iletişim telefonlarımızdan bizlerden yardım isteyebilirsiniz.
ROBOTPARK, satılan ürünlerin yetkili teknik servisi değildir ve 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, Garanti Belgesi Uygulama esaslarına dair yönetmelik ve Sanayi mallarının satış sonrası hizmetleri hakkındaki yönetmelik uyarınca satıcı sıfatıyla anılır, ürünlerin teknik servislere ulaştırılmasından hukuken ve prosedür olarak sorumlu değildir.
Teslimat Esnasında Ürünlerimi Kontrol Etmeli miyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo firması yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar ve hasar varsa, ilgili sayfada açıklanan iade prosedürleriyle birlikte kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının tam olarak görevini yerine getirmiş olduğunu kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Arıza ve sorun durumunda, ürünün yetkili servisiyle temasa geçerek, yetkili servis üzerinden çözüm üretilmesi için talepte bulununuz.
GARANTİ KAPSAMI HARİCİNDE OLAN GENEL HUSUSLAR
ROBOTPARK teknik özellikleri ve nitelikleri belirtilmiş olan ürününüze üretim kaynaklı hatalar nedeni ile meydana gelebilecek arızalara karşı aşağıda belirtilen koşullar dahilinde Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından onaylanan standart garanti süresi kapsamında hizmet verecektir.
ROBOTPARK tarafından verilen standart ürün garantisi, cihazın normal kullanım şartlarında kullanılmamasından doğacak arızaları kapsamayacak olup, aşağıda belirtilen koşullar dahilinde meydana gelen ve/veya gelebilecek olan arızalar, sorunlar ve hasarlar garanti kapsamı dışında kalacaktır.
- Ürünün Montaj ve Kullanım Kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması, kullanım hataları ve cihazın standart kullanım şartları/amaçları haricinde kullanılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalacaktır.
- Garanti Belgesi, ek garanti belgesi ve Yetkili Servis Fişi üzerinde tüketici tarafından tahribat/değişiklik yapılması ve/veya ürün üzerinde bulunan orijinal seri numarasının silinmesi/tahrip edilmesi durumunda ürün garanti kapsamı dışında kalacaktır.
- Ürünün müşteriye tesliminden sonra, nakliye/taşıma sırasında oluşabilecek hasarlar garanti kapsamı dışındadır.
- Tüketici tarafından yapılan yanlış depolama ve ortam koşulları nedeniyle cihazda meydana gelen hasarlar ve arızalar garanti kapsamı dışındadır.
- Doğal afetler, üründen kaynaklanmayan harici/fiziki dış etkenler, mevsimsel hava şartları ve çevresel etkenler (deprem,yangın,sel,su basması,şiddetli rüzgar,yıldırım düşmesi, nem,rutubet,toz,nakliye,taşıma,ürünün dona maruz kalması, vb) nedeniyle oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
- Ürünün harici/fiziki dış etkenler nedeni ile hasar görmesi sonucu oluşacak arızalar ve problemler garanti kapsamı dışında kalacaktır.
- Ürünün standart ve sorunsuz çalışma koşullarının sağlanması için gerekli /zorunlu olan Montaj ve Kullanım Kılavuzunda belirtilen teknik özelliklerin ( voltaj değeri, basıncı, sigorta değeri, topraklama, yakıt cinsi, yakıt kalitesi v.b. ) uygun olmaması, sabit olmaması ve/veya değişken olması halinde, cihazda meydana gelebilecek arızalar ve sorunlar garanti kapsamı dışında kalacaktır.
- Tüketicinin periyodik olarak yapması ve/veya yaptırması gerekli olan/tavsiye edilen bakım ve kontrolleri zamanında yapmaması/yaptırmaması nedeni ile ürün üzerinde meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır.
- Ürünün ticari amaçlı olarak kullanımından kaynaklı arızalar ve sorunlar garanti kapsamı dışındadır.
- Elektrik kesintisi ve üründen kaynaklanmayan sorunlar garanti kapsamı dışındadır.
- Elektrik tesisatı ve/veya tesisat ekipmanları, tesisat kaçakları, tesisat bağlantıları nedeniyle meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır.